Duminică seară, la ora 18.00, Târgul de Nunţi MIRESE DUNĂRENE şi-a închis porţile după trei zile de lumini şi artificii, flori şi glazură de ciocolată, eleganţă şi bucuria de a socializa.
Târgul de Nunţi a avut din start două obiective majore: coagularea furnizorilor locali de servicii şi produse pentru nunţi şi evenimente festive într-un singur loc şi prezentarea către publicul direct interesat a tuturor acestor furnizori.
Ambele obiective au fost atinse cu succes, suntem mândri că am acoperit o gama completă de servicii şi produse de nuntă, chiar mult peste aşteptările noastre, astfel încât avem convingerea că mirii călărăşeni vor aştepta ediţia următoare, pentru că am arătat că la acest eveniment pot găsi absolut tot ce au nevoie pentru nunta lor, în acelaşi loc şi la preţuri de excepţie.
Nu putem să nu remarcăm standardul ridicat cu care s-au prezentat toţi expozanţii noştri, atât din puntul de vedere al amenajării standurilor pentru prezentarea servciilor şi a produselor, dar şi din punctul de vedere al strategiei de marketing abordată, specifice unui astfel de eveniment.
Cu siguranţă evenimentul reprezintă un pionierat, fără să ne propunem acest lucru, am remarcat că am reuşit să realizăm şi o educare a publicului vizitator.
Numărul de vizitatori a fost şi acesta peste aşteptările noastre, în jur de 1500, însă cum acesta este un eveniment nişat, dedicat doar unei categorii restrânse de oameni, am estimat iniţial un maxim de o mie de vizitatori, raportându-ne la statisticile Primăriei, care anunţau în jur de 300 de căsătorii în anul precedent. Cu siguranţă, ediţia viitoare, chiar dacă nu va aduce poate mai mulţi vizitatori, va aduce însă vizitatorii targhetaţi, cei interesaţi cu adevărat de această piaţă.
Din discuţiile cu expozanţii noştri, mulţi au atins şi obiective de vânzări, alţii nu, însă cu siguranţă cu toţii şi-au atins obiectivele de branding şi de notorietate, obiective indispensabile în orice afacere şi care sunt vizate de obicei la astfel de manifestări. Vrem să punctăm aici maturitatea expozanţilor noştri, agenţi comerciali de succes, care nu s-au temut să îşi arate ofertele în acelaşi timp cu ale concurenţei, care cred în importanţa informaţiei şi a consolidării propriei afaceri prin atenţia permanentă şi, în acelaşi timp corectă la tot ce se întâmplă pe piaţă. Ei au acceptat această provocare, punând umărul la realizarea acestei prime ediţii a Târgului de Nunţi MIRESE DUNĂRENE. Ne place să credem că este mai mult decât un târg, este o oportunitate de a demonstra calitatea serviciilor pe care firmele din Călăraşi le pot pune la dispoziţie celor interesaţi.
Au fost alături de noi:
Hestia Hotel
Magazinul Lady S
Restaurantul Queen
Bella Hair şi Bella SPA
Restaurantul Complex REGAL Big
Magazinul Prima Chic
Momenti Felici
Wedding Channel
Hunter Group
Foto-Video Bogdan Voinea
Green Events
Izocon Fitness Gym
Nunţi artistic design
Agenţia FIA Studio Floricescu
Cofetăria SIMONA
Banca Raiffeisen
Salon Gabrielle
Video-Photo.ro Laurenţiu Andora
Curcubeul Jucăuş
Restaurantul Casa din Vis
Floraria Adelle
Adresa Dulce a lui Lexi
Complex Albatros-Podul 4
Green Concept Planning
Cofetăria Pescăruş
Great Event Factory
Atelierul cu Flori
Salon Cleopatra
Happy Tour Roxaly
Casa ANKE
Artificii Călăraşi SC Catiov
Caffe CREME
GIP
Domeniile Ostrov
SAG Import Export Impex
DJ Blue
Agenţia de turism NeoTour
Catex
Roze Mary
Dancle Distribution
Le mulţumim încă o dată pentru încredere, pentru curaj şi le dorim mult succes în acest sezon, o merită cu prisosinţă!
De admirat au fost şi cei care au urcat pe scena Târgului de Nunţi în toate cele trei zile, menţinând o atmosfera de sărbătoare şi petrecere continuă: Formaţiile Simbol cu noua lor achiziţie, o voce deosebită, Cristina Ioniţă, Universal cu îndrăgita Loredana Veronica Dimofte, Dumbrava cu Andrei Bucur la vioara. O voce senzaţională ne-a încântat chiar la deschidere, Cosmin Andrian, au dansat fluturaşii trupei Sunshine conduşi de Elena Vasilescu (Şcoala Mircea Vodă Călăraşi), Dance Feeling, Dance Addiction şi mulţi alţii. Tot pe scenă a stat alături de noi din zori şi până-n noapte, DJ Blue (Marius Stroe), un profesionist la capitolul sunet şi lumini. Tuturor le mulţumim pentru contribuţia pe care şi-au adus-o la desfăşurarea acestui eveniment. Ei toţi fac parte din Echipa MIRESE DUNĂRENE şi sperăm să ne fie alături şi la cea de-a doua ediţie a Târgului de Nunţi.
La Tombola Târgului de Nunţi câştigătorii au fost:
Isabela Cămară – excursie 7 zile Grecia – Agenţia de Turism NeoTour
Adriana Deaconu – şedinţa foto – FIA Studio Floricescu
Alexandru Stănică – o şedinţa foto Video-Photo.ro Laurenţiu Andora
Carmen Poenaru – curs gratuit Valsul Mirilor – Fitness Izocon Gym
Diana Costina, Drăgan Mihai, Ene Laurenţiu, Cojon Alexandru, Mihalcea Loredana, Bogdan Claudia – Premiile Catex
Adrian Lungu – premiul PRIMA CHIC
Tudose Vasilică- premiul LADY S
Georgiana Năstase – un tort oferit de Adresa Dulce a lui Lexi
Gigel Ghiţă – premiul oferit de Salon Gabriell
Daniela Perpeleac şi Paula Raluca Petrescu – aranjamente florale realizate de Claudia Comnea (Atelierul cu Flori)
Stănescu Liviu, Cojocea Mihaela,Tudose Gheorghe, Toma Evelina, Curea Lucreţia – cafea de la SAG Import-Export
Iancu Dorina – premiul Domeniile Ostrovit
Constantin Mariana – Caffe Creme
Martin Irina şi Forian Cremeneanu – premiul Gip
Mihalache Andrei, Ivan Ioana, Stănică Alexandru, Mugea Iulia-Maria, Fătu Floricica, Suciu Eugen, Tănase Ştefan, Bălaşa Carmen, Dumitru Marilena, Ghindaru Virgil-Petru, Mugea Iulia Maria, Maicaru Nicoleta, Gruia Mirela, Mitu Iulia, Cojocaru Alexandra, Muşat Mariana, Culea Luminiţa – Vouchere cu reducere la vinul de Paşte oferite de Artificii Călăraşi SC Catiov
Comentariile sunt inchise.