Saint-Gobain Glass România: Creştere cu 10% a cifrei de afaceri în 2013

Media 2:24 pm - 2 iunie, 2014 Comentariile sunt închise pentru Saint-Gobain Glass România: Creştere cu 10% a cifrei de afaceri în 2013

·         Lansarea producției de sticlă laminată a impulsionat creșterea business-ului Saint-Gobain Glass în România

·         Saint-Gobain Glass România  a primit Trofeul EURO-FEREASTRA 2014

București, 2 iunie 2014                      

Saint-Gobain Glass România, liderul pieţei locale de sticlă, a înregistrat o creștere cu 10% a cifrei de afaceri anul trecut, evoluția business-ului fiind susținută, în principal, de lansarea producției de sticlă laminată în cadrul fabricii de la Călărași.

 „Lansarea noii linii de producție din septembrie 2013 a contribuit considerabil la creșterea business-ului local în anul trecut. Astfel, aproximativ 5% din majorarea înregistrată în 2013 a fost determinată doar de lansarea producției de sticlă laminată în fabrica de la Călăraşi”, a declarat Cosmin Popescu, Directorul de Marketing al Saint-Gobain Glass România.

Potrivit reprezentantului companiei, capacitatea de producție a noii linii ajunge la aproximativ 2 milioane de metri pătrați, sticla laminată produsă la Călăraşi fiind comercializată atât pe piața internă, cât și pe cea externă.

În ceea ce priveşte destinaţia noului tip de sticlă, acesta se adresează în proporție de 80% pieței rezidențiale, iar restul, de 20% din producție, este destinată proiectelor nonrezidențiale – atât comerciale, cât și office.

„Noile sortimente de sticlă laminată produse în cadrul fabricii de la Călăraşi, comercializate sub brandul Stadip, au fost foarte bine primite pe piața locală. Printre principalele beneficii ale acestora se numără siguranța împotriva intrărilor prin efracție, a accidentelor, oferind, de asemenea, și protecție ridicată la zgomot și radiații ultraviolete”, a subliniat Cosmin Popescu.

De asemenea, un alt avantaj al utilizării noilor sortimente de sticlă produse de Saint-Gobain Glass România constă și în posibilitatea de a fi folosite într-o multitudine de aplicații decorative, tot mai căutate pe piața locală.

Când vine vorba de producția Saint-Gobain Glass România, în total, în fabrica din Călăraşi, aceasta ajunge anual la 21 de milioane de metri pătraţi de sticlă float. Din aceasta, aproximativ 10 milioane de metri pătraţi este supusă unui proces de acoperire metalică în cadrul liniei de sputerizare magnetronică, iar alte 2 milioane de metri pătraţi de sticlă (atât float, cât şi sputerizată) intră pe noua linie de laminare.

 

Saint-Gobain Glass România a primit trofeul EURO – FEREASTRA 2014

Fiind principalul jucător al pieţei locale de sticlă ce contribuie la dezvoltarea sectorului de tâmplărie de pe plan local, Saint-Gobain Glass România a fost premiată, în luna mai, în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Pieței de Tâmplarie Termoizolantă EURO-FEREASTRA 2014, la secțiunea Sticlă Arhitecturală& Adezivi.

În cadrul ceremoniei, care a avut loc pe 19 mai, producătorul local a primit distincția EURO-FEREASTRA pentru promovarea de soluții inovatoare în domeniul tâmplăriei termoizolante și contribuția specială adusă la dezvoltarea pieței de ferestre din România.

La obţinerea acestui premiu a contat şi contribuţia Saint-Gobain Glass România la creşterea exporturilor de produse cu valoare adăugată din România în Vestul Europei, sticla produsă la Călăraşi fiind parte a ferestrelor ce ajung pe pieţele învecinate. De asemenea, compania s-a diferenţiat şi datorită investiţiilor majore derulate pe plan local şi a numărului mare de locuri de muncă generate.

# # #

Despre Saint-Gobain Glass

Saint-Gobain Glass, companie cu o tradiţie de peste 340 de ani în cadrul grupului francez Saint-Gobain, specializat în producţia de materiale de construcţii, este principalul producător de sticlă din Europa şi cel de-al doilea producător la nivel mondial.

Compania a intrat pe piaţa din România încă din anul 2005, dar a început producţia de sticlă în anul 2007, odată cu finalizarea fabricii de la Călăraşi. Fabrica din România, unde lucrează aproximativ 540 de oameni, reprezintă unul dintre principalele centre de producţie ale grupului din Europa.

# # #

Despre Grupul Saint-Gobain

Cu o îndelungată istorie la nivel internaţional, începută în Franţa în anul 1665, Grupul Saint-Gobain este liderul mondial în domeniul Habitat-ului şi al materialelor de construcţii, oferind soluţii inovatoare provocărilor critice ale prezentului: dezvoltare economică durabilă, eficienţă energetică şi protecţia mediului înconjurător.

Grupul operează în 64 de ţări şi numără peste 190.000 de angajaţi la nivel mondial.  În 2013 vânzarile Saint-Gobain s-au ridicat la 42 miliarde de Euro.  Inovaţia se află în centrul strategiei de dezvoltare a Grupului, care a fost inclus de Thomson Reuters printre cele mai inovatoare 100 de companii din lume.  Bugetul destinat cercetării şi dezvoltării a atins în 2013 valoarea de 430 de milioane de euro.

Saint-Gobain este lider mondial, sau european, în toate domeniile sale de activitate.

În România, Saint-Gobain grupează patru  societăţi (Saint-Gobain Construction Products cu diviziile Isover, PAM, Rigips şi Weber; Saint-Gobain Glass Romania cu diviziile Glass şi Abrazivi; MTI Impex Braşov şi Brodrene Dahl) cu circa 1100 de angajaţi şi operează douăsprezece unităţi de producţie în opt situri industriale localizate în Braşov, Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda şi Suceava.

# # #

Comentariile sunt inchise.